پرسش من از بابام در مورد خلقت (2)
تاريخ : شنبه 26 اسفند 1391برچسب:پرسش من,خلقت,, | 18:20 | نویسنده : مجتبی زمانی

 

بچه ها تا حالا سوالات عجیبی براتون پیش اومده که دنبال جوابش بگردید؟ آره ما بچه ها پرسشهای زیادی توی ذهنمون داریم که بایستی از بزرگترامون بپرسیم.

     حتما یادتون هست که توی قسمت«پرسش من از بابام در مورد خلقت (1)» بهتون گفتم: دیشب از پدرم پرسیدم: بابا چرا خدا زمین و آسمون و ستاره و خورشید و همه چیز رو ساخته؟
بابام گفت: خداوند همه چیز را برای انسان آفریده.

    خب حالا دنباله سوال و جواب منو بابامو بخونید:

 

     بعد از اینکه بابام در جواب پرسشم، از خلقت آدم تا سجده نکردن شیطان برای آدم گفت، ازش پرسیدم: بابا وقتی شیطان از درگاه خداوند رانده شد، کجا رفت؟

     جواب داد: شیطان گناه اطاعت نکردن خودش رو از چشم حضرت آدم دید و قسم خورد که آدم رو فریب بده تا خدا را اطاعت نکنه و خدا آدم را هم دوست نداشته باشه.

     خداوند به حضرت آدم گفته بود تو و همسرت توی بهشت راحت باشید اما از درخت انگور یا گندم چیزی نخورید.شیطان رفت سراغ آدم و حوا و بهشون به دروغ گفت خدا بخاطر اینکه شما مثل خودش جاویدان و قدرتمند نشید بهتون گفته از این گندم ها نخورید! شما بخورید تا برای ابد عمر جاوید داشته باشید و هیچ وقت نمیرید!!.

     تا آدم و حوا از اون گندم ها خوردن، لباس بهشتی از تنشون افتاد!. بیچاره ها تازه فهمیدند شیطان گولشون زده و بهشون دروغ گفته!.

     حضرت آدم خیلی گریه کرد. بعد خداوند را به پنج نور، که نور حضرت محمد،علی،فاطمه،حسن و حسین علیهم السلام بود قسم داد که او را ببخشد. خدا به آدم و حوا گفت بروید روی کره زمین زندگی کنیدتا روزی که همه فرزندان شما را برای حساب و کتاب به اینجا جمع میکنم و اونائی که حرف منو گوش کردن و منو عبادت کردند و گول شیطان را نخوردند به بهشت ببرم. شیطان از خداوند درخواست کرده که به او اجازه دهد تا با آدم و حوا به زمین برود وتا روز قیامت بچه های آدم را گول بزند.

     خب بچه ها خسته که نشدید؟ در قسمت سوم دنباله سوالاتم و جوابهای بابا رو براتون میگم. خوش بگذره

    

       پرسش من از بابام در مورد خلقت (1)

    


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مترجم سایت