معلم خوبم و عکس پیک بهاری
تاريخ : پنج شنبه 24 اسفند 1391برچسب:معلم خوبم,عکس پیک بهاری,عکس سفره هفت سین,هفت سین جبهه,, | 9:18 | نویسنده : مجتبی زمانی

     سلام دوستای خوبم. من چند روز مریض شدم و نتونستم به مدرسه و وبلاگم بیام. امروز که اومدم به وبلاگم سر زدم پیامهای خانم نظارت معلم عزیزمو خوندم و کلی خوشحال شدم. او برام نوشته بود:  

سلام مجتبی گلم،امیدوارم حالت خوبه خوب شده باشه.امروز که توکلاس حاضرنبودی خیلی جات خالی بود ودل من ودوستات حسابی واسه ت تنگ شد .عزیزم خوب استراحت کن تاهرچه زودتر خوب شی وبرگردی مدرسه .عزیزم خیلی دوستت دارم و اون گل روی ماه ت رو میبوسم

     منم براش نوشتم: سلام خانم معلم خوبم. ممنونم که برایم پیام گذاشتید. پیامتون رو که خواندم خیلی خوشحال شدم. متاسفم از اینکه نتونستم بیایم مدرسه و شما معلم عزیزم و دوستان خوبم را ببینم. راستی بابت پیک بهاری و عکس رنگی رویش خیلی متشکرم، خیلی قشنگ است. عید نوروز و سال جدید را تبریک می گویم.

    بچه ها! مامانم دیروز رفت مدرسه و یه پیک بهاری برایم آورد که عکس رنگی خیلی قشنگ من و همکلاسی هایم روش بود. واقعا برایم جالب بود و خوشم اومد. عکس سفره هفت سین کلاسمون بود. ببینید چقدر قشنگه:

اون که بالای سرش علامت× داره منم

این دو تا عکس هفت سین مدرسه ماست

     اسم دوستامو یکی یکی برای بابام گفتمو در مورد عکس و دوستا و مدرسه و سفره هفت سین برایش صحبت کردم. بابا گفت سفره هفت سین زمان جنگ رزمندگان این شکلی بود: سرنیزه، سیم خاردار،سیم چین، سوزن تفنگ، سیمینوف، سجاده، سربند یا حسین و یا زهرا.

این هفت سین رزمندگان زمان جنگ است

این هفت سین افسران سپاه سایبری جنگ نرم امروز است

ما با ولایت زنده ایم، تا زنده ایم رزمنده ایم


نظرات شما عزیزان:

ساعت11:56---25 اسفند 1391
مجتبی گلم دستت درد نکنه که این عکسای خوشگلو گذاشتی.هفت سین مدرسه رو هم اگه از روبرو عکس مینداختی کامل تر وبهتر مشخص بودعزیزم.امیدوارم سال خیلی خوب وشادی رو درکنارخانواده محترمت داشته باشی وتعطیلات خیلی خیلی بهت خوش بگذره.مواظب خودنتو تکالیفت باش پسرخوبپاسخ:سلام خانم معلم عزیزم. ممنونم که منو خوشحال میکنی. خانم من رفتم مسافرت پیش مادربزرگم. چشم درسامو خوب می خونم قول میدم. عید به شما هم خوش بگذره. منم خیلی شما رو دوست دارم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • مترجم سایت